مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 07:572022-09-24دانش

میز دانشجو| 23 نکته حیاتی شرکت در کلاس های آنلاین ویژه ترم اولی های دانشگاه


میز دانشجو| با توجه به تعطیلات هفته جاری تعدادی از دانشگاه ها کلاس های درس را به صورت غیرحضوری و آنلاین برگزار می کنند، برای همین میز دانشجوی امروز را اختصاص داده ایم به سال اولی هایی که برای اولین بار قرار است در کلاس های آنلاین و غیرحضوری شرکت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس ـ با توجه به تعطیلات هفته جاری تعدادی از دانشگاه ها کلاس های درس را را تجربه کرده اند اما شرکت در کلاس های آنلاین دانشگاه قاعده و قواعد دیگری دارد.

برای شرکت در کلاس های آنلاین چند روز قبل حتما از نشانی اینترنتی کلاس و نحوه و رمز ورود به آن اطلاع کسب کنید، دقت کنید که با چه مرورگری می توانید وارد کلاس شوید و بهترین و مناسب ترین مرورگر برای کلاس شما چیست.

برای ورود به کلاس آنلاین آماده باشید، به فکر شارژ باتری وسایل الکترونیکی و شارژ یا تمدید اینترنتتان هم باشید و تدابیر لازم برای اتصال به اینترنت و قرارگیری در موقعیت مناسب را درنظر بگیرید.

انجام امور شخصی قبل از حضور در کلاس آنلاین و مهیا کردن ابزار و لوازم مورد نیاز در طول کلاس، نصب هر فایل یا آماده کردن هر محتوایی که در طول کلاس به آن نیاز است، نیز جزء مواردی است که باید به آن توجه کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میز دانشجو| 23 نکته حیاتی شرکت در کلاس های آنلاین ویژه ترم اولی های دانشگاه

میز دانشجو| 23 نکته حیاتی شرکت در کلاس های آنلاین ویژه ترم اولی های دانشگاه